8 Ağustos 2016 Pazartesi

Buraya Kulak Verin 📎 🔍



TatilTravelTrip bloğum için sık sık yayın yapmaya çalışıyorum. Şehir yazılarımı sezonlara göre önceliklendirecek şekilde ele almayı planladım, şöyle ki;

Yaz mevsiminde olduğumuz bu günlerde, seyahatimiz süresince denize de girmek isteyeceğimizden, önce bu şehirler hakkında paylaşım yapıyorum. 

Önümüz malum sonbahar, tabiatın renkten renge bürüneceği bir mevsim. Haliyle bu renkleri en güzel nerelerde görebileceğinize dair paylaşımlarımı kısa süre sonra yapacağım.

Gerçi İsviçre yazımda kış aktivesi için en uygun yerlerden biri olduğunu yazdım ancak bunun gibi birçok kış tatili merkezlerini de ilerleyen günlerde yayımlamış olacağım.

Eminim ilkbaharda da doğanın uyanışına, belki bildiklerinize ek olarak, nerelerde tanıklık etmek isteyeceğinizi bilmek istersiniz. Bu güzellikleri görebileceğiniz yurtiçi ve yurtdışı şehirlerini yazılarımda paylaşacağım.


Çok gezen birileri olmaktan ziyade, uygun zamanlarda doğru yerlere gitmeye çalışanlardanız. Gezmek, hayatımızın eğlence kısmını oluşturuyor. Nasıl da programlanmışız çalışmaya..! Maalesef gerçek olan bu. Çalış çalış çalış, gez; 3 çalış 1 gez 😃

Türkiye'den de yazılarım olacak, birçok şehirde uzun süreler yaşadım. Deneyimlerimin bir kısmını buradan paylaşıyor olacağım. Bir blogda ilginizi en çok ne çeker konusundaki tahminlerim çok fazla, mesela benim okumayı tercih ettiğim bloglarda; yazılar kısa olmalı, sayfanın okunması çok zamanımı almamalı, yazı içeriğinde doğru bilgi aktarılmalı. Bu çerçeve doğrultusunda özgün yazılar sunmaya gayret ediyorum.

Yurtdışında (mesela Avrupa ülkelerinde) yapılacak bir tatilin süresinin, bir şehir için,  2-10 gün arasında olacağını düşünürsek, yazılarımın size, gittiğiniz şehirde ortalama bir sürede neler yapabileceğinize dair optimum fikirler vermesini ön planda tutuyorum. 

Talep ve görüşleriniz bizim için önemlidir efendim :)


Bol eğlenceli ve keyifli seyahatler...




2 yorum:

  1. Ekonomik ve özgür bir tatil tarifi beklentimiz daha çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, biz de zaten seyahatlerimizi bu doğrultuda planlıyoruz, ekonomik ve özgür...

      Sil